ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ - ΕΛΛΑΔΑ
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά προγράμματα όπως το «Social and school integration for children with special educational needs», Comenius Regio 2013-1025 και το πρόγραμμα "Student Transition in Education Paths", Erasmus+ KA201, 2019-2022. Το προσωπικό της υπηρεσίας έχει λάβει μεμονωμένα μέρος στο παρελθόν σε προγράμματα Comenius και e-Τwinning, στο πλαίσιο της συνεργασίας με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες για να αντιμετωπίσουν εκπαιδευτικές προκλήσεις και να αφιερώσουν προσωπικό χρόνο πέρα από τη διδασκαλία και τα άλλα επίσημα καθήκοντά τους, έχοντας τη συνεχή υποστήριξη των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και άλλων ειδικών συνεργατών. Πιστεύουν ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρέπει να γίνει πιο επικοινωνιακό και να εμπλουτιστεί με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας. Η συμμετοχή τους σε προγράμματα Erasmus και η επακόλουθη ανταλλαγή εμπειριών με άλλες χώρες σε διάφορα θέματα θα οδηγήσουν στην εμφάνιση ορθών πρακτικών σε διεθνές επίπεδο.
ΕΤΑΙΡΟΙ

VIENNA ASSOCIATION OF EDUCATION VOLUNTEERS (VAEV) – ΑΥΣΤΡΙΑ
Στόχος τους είναι:
Να εστιάσουν την προσοχή της κοινότητας στα κοινωνικά ζητήματα των μειονεκτούντων ατόμων. Να συμβάλλουν στα θέματα κοινωνικής ένταξης των νέων. Να προωθήσουν την προσωπική ανάπτυξη, την υγεία και τις προοπτικές απασχόλησης των ατόμων που έχουν αποσυρθεί και είναι ευάλωτα (νέοι ή ηλικιωμένοι) μέσω του εθελοντισμού και της συμβουλευτικής.Οι Δραστηριότητες τους εστιάζονται στην παροχή υπηρεσιών σε ένα πλαίσιο βιώσιμης ανάπτυξης των ατόμων. Προσφέρουν:
Εκπαιδευτικά μαθήματα & σεμινάρια Προγράμματα κοινωνικής εργασίας και ανάπτυξης Εθελοντισμό & κοινωνικές υπηρεσίεςΤα Projects τους:
Sports training for all Training routes educate European society The castles ob the Danube river EQF oriented toolkits for recognition of prior learning providers Tablet based cognitive gaming paltform for seniors Accessible peer interaction among youth European transversal skills development Positive leisure time development for youthΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Η Αυστρία είναι μια χερσαία αλπική χώρα στην Κεντρική Ευρώπη που συνορεύει με την Ελβετία και το Λιχτενστάιν προς τα δυτικά, τη Γερμανία και την Τσεχία στα βόρεια, τη Σλοβακία και την Ουγγαρία στα ανατολικά και τη Σλοβενία και την Ιταλία στα νότια. ΕΔΑΦΟΣ: 82.409 τετραγωνικά χιλιόμετρα ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ: 8,7 εκατομμύρια ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ στην ΕΕ: 2,2% ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ: Βιέννη ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Κεντρική Ευρώπη ΖΩΝΗ ΩΡΑΣ: GMT + 1 ώρα ΚΛΙΜΑ: Εύκρατη ηπειρωτική ζώνη ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ: Γερμανικά ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: Ομοσπονδιακή κοινοβουλευτική δημοκρατία ΜΕΛΟΣ ΕΕ: Από το 1995 ΜΕΛΟΣ ΣΕΝΓΚΕΝ: Από το 2007ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: https://www.youtube.com/watch?v=EmCjDhA66m4 , www.vaev.at ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: info@vaev.at

KALINA MALINA KINDERGARTEN - ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ “KALINA MALINA”
Το Νηπιαγωγείο ” KALINA MALINA ” είναι ένα δημόσιο νηπιαγωγείο στο Pazardzhik της Βουλγαρίας. Δημιουργήθηκε το 1978 και είναι το μεγαλύτερο στην περιοχή. Διαθέτει 10 τάξεις νηπιαγωγείου με παιδιά από 3 έως 7 ετών και 2 βρεφικές τάξεις, με παιδιά ηλικίας 2 έως 3 ετών, τα οποία φροντίζουν νοσηλεύτριες/νοσηλευτές. Αυτή τη στιγμή 400 παιδιά φοιτούν στο Νηπιαγωγείο.

Το προσωπικό αποτελείται από 53 άτομα, εκ των οποίων 20 εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς, 5 νοσηλευτές και βοηθητικό προσωπικό.
Τα παιδιά διδάσκονται σε ευρύχωρες, άνετες και φιλόξενες αίθουσες, η καθεμία με τη δική της διακόσμηση και το όνομα ενός χαρακτήρα παραμυθιού. Το σχολείο διαθέτει εσωτερικούς χώρους ειδικά διαμορφωμένους για να παίζουν τα παιδιά. Διαθέτει επίσης κουζίνα, αίθουσα μουσικής, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων για παιδικά πάρτι και αθλητικές εκδηλώσεις, κέντρο διασκέδασης, αίθουσα τέχνης, παραδοσιακό καθιστικό, γήπεδο, τέσσερις πολυλειτουργικές αυλές (10 εκτάρια) με ξεχωριστές παιδικές χαρές για όλες τις τάξεις, με πολλά δέντρα και πράσινο και 5 μοναδικά οικολογικά σπίτια.


ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Το Pazardzhik είναι μια πόλη στο νότιο τμήμα της Βουλγαρίας. Βρίσκεται κατά μήκος του ποταμού Μαρίτσα. Η πόλη ανήκει στο ομώνυμο περιφερειακό κέντρο του δήμου και της περιοχής. Η πόλη έχει πληθυσμό περίπου 72000 κατοίκους και εντυπωσιάζει τους επισκέπτες και τους τουρίστες με τα όμορφα σπίτια, τις μεγάλες καταπράσινες εκτάσεις και τους υπέροχους πεζόδρομους στο κέντρο της πόλης. Χαρακτηρίζεται από ζεστά και σχεδόν ξηρά καλοκαίρια και υγρό και ήπιο χειμώνα.

ISTITUTO COMPRENSIVO ''EGNAZIO DANTI'' - ΙΤΑΛΙΑ
Aποτελείται από δύο νηπιαγωγεία, δύο δημοτικά σχολεία και ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γυμνάσιο) και φιλοξενεί 1.167 μαθητές.
Το σχολείο διαθέτει διάφορους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους, όπως δύο βιβλιοθήκες, ένα εργαστήριο τέχνης, τρία εργαστήρια ηλεκτρονικών υπολογιστών, ένα εργαστήριο κεραμικής, ένα εργαστήριο φυσικών επιστημών, τρία εσωτερικά γυμναστήρια, ένα εξωτερικό γήπεδο πολλαπλών χρήσεων και έναν χώρο αρχείου.
Αριθμός εργαζομένων: 106 εκπαιδευτικοί Αριθμός μαθητών: 1167 Ηλικία μαθητών στο Νηπιαγωγείο: από 3 έως 5 ετών Ηλικία μαθητών στο Δημοτικό σχολείο: από 6 έως 10 ετών Ηλικία μαθητών στο Γυμνάσιο: από 11 έως 13 ετών



ASOCIACION PARA LA INNOVACIÓN FORMACION Y EMPLEO PARA EL DESARROLLO SOSTENIBLE (AIFED) - ΙΣΠΑΝΙΑ
Η AIFED συμμετέχει με άλλους τοπικούς, περιφερειακούς, εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς στην οργάνωση πολιτιστικών δραστηριοτήτων και δραστηριοτήτων κατάρτισης για την καινοτομία και την πρόσβαση στην απασχόληση.
Αναπτύσσει προγράμματα και δραστηριότητες εργασίας και υποστήριξης για την απασχόληση, προωθεί την ανάπτυξη προγραμμάτων εθελοντισμού, υποστηρίζει την ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση καθώς και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Προσπαθεί επίσης να φέρει σε επαφή τους πολίτες με τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα μέσω της συμμετοχής τους σε ευρωπαϊκά προγράμματα.
Στην AIFED, αφουγκράζονται τις ανάγκες του πελάτη μέσα από ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που κυμαίνονται από τη δημιουργία ιδεών έως την τελική επίτευξη σε διάφορες θεματικές ενότητες όπως:
Πολιτισμός Συνεργασία με κοινωνικά δίκτυα και ΤΠΕ Νεολαία Εγκληματικότητα Άτομα με ειδικές ανάγκες Άτομα με νοητική αναπηρία και ψυχικές ασθένειες Μετανάστες Ενήλικες που χρειάζονται βελτίωση των βασικών δεξιοτήτων Αγόρια και κορίτσια από μη παραδοσιακές οικογένειες
Aνάπτυξη υλικού για: Εκπαιδευτικούς, Διευθυντές και Στελέχη Διοίκησης Σχολεία, ανώτερα επαγγελματικά εκπαιδευτικά ιδρύματα Κολέγια Πανεπιστήμια Η AIFED διοργανώνει σεμινάρια Erasmus+ KA 1 για καθηγητές και εκπαιδευτικό προσωπικό στις εξής γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
AIFED 18100-Granada Calle recogida 45 Spain Mail: aifed@aifed.es
InicioSocial media: @Aifed4 Aifed Granada Aifed Granada

PROJETO SCHOLE LDA – ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
Αποτελεί μια κοινότητα μάθησης βασισμένη στις αξίες της ευτυχίας, της περιέργειας, της αυτονομίας, της πρωτοβουλίας και της ενσυναίσθησης. Τα παιδιά και οι νέοι μαθαίνουν μέσω εργασιών (Projects), συνδυάζοντας τις κατευθυντήριες γραμμές των προγραμμάτων σπουδών της δημόσιας εκπαίδευσης, χωρίς όμως να περιορίζονται από αυτήν, συνδυάζοντας τα παραδοσιακά θέματα με την εξερεύνηση πολλαπλών καλλιτεχνικών εκφράσεων.
Το Scholé προσφέρει ένα σύγχρονο και προσαρμόσιμο μαθησιακό χώρο, όπου 75 παιδιά μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με την τοπική κοινότητα και να συμμετέχουν σε μαθησιακές δραστηριότητες με έμφαση στο ίδιο το άτομο, τις ανάγκες, το ρυθμό και την ευτυχία του, με την υποστήριξη ιδιαίτερα ικανών εκπαιδευτικών (διευκολυντών).
Το προσωπικό του Scholé είναι εξειδικευμένο στην παιδαγωγική και στις κοινότητες μάθησης, και συγκεκριμένα στις νέες και καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές που πολλές φορές θεωρούνται ως εναλλακτική λύση στο παραδοσιακό σχολικό σύστημα. Πρόσφατα, το Scholé βραβεύτηκε από την Ashoka, ένα διεθνές δίκτυο που αναγνωρίζει και υποστηρίζει τους κορυφαίους κοινωνικούς επιχειρηματίες του κόσμου, μαθαίνει από τα πρότυπα των καινοτομιών τους και κινητοποιεί μια παγκόσμια κοινότητα που αγκαλιάζει αυτά τα νέα πλαίσια για να οικοδομήσει έναν “κόσμο που αλλάζει”.



ASOCIATIA PARADIGME EDUCATIONALE (APE) - ΡΟΥΜΑΝΙΑ
Έχει ως εταίρους τις ενώσεις MEN, ISJ, CCD, CNE – Craiova, Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών και εκτελεί επί του παρόντος σειρά έργων για μαθητές και καθηγητές.
Η APE έχει θεσπίσει ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο πολιτικής με κύρια σημεία τα παρακάτω:
Ενσωμάτωση των ΤΠΕ (διαχείριση, εκπαίδευση, διδακτικές δραστηριότητες, ευρωπαϊκό δίκτυο) στον Οργανισμό Εκπαίδευσης Ενηλίκων Οργάνωση των δραστηριοτήτων ΤΠΕ σε οργανωτικό επίπεδο (σύσταση ομάδας, ορισμός συντονιστή, περιγραφή καθηκόντων της ομάδας κ.λπ.) Ενημέρωση για τις δραστηριότητες και τα προϊόντα / τις μεθόδους τους Διασφάλιση της ποιότητα της ευρωπαϊκής διάστασης στα προγράμματα σπουδών Σύνδεση με στόχους στην εκπαίδευση (όσον αφορά τις γνώσεις/δεξιότητες/ συμπεριφορές των εκπαιδευτικών) Επίτευξη στόχων σε βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα πολιτικής, όπως π.χ. εκπαιδευτικά πρότυπα για τη συνεχή κατάρτιση των εκπαιδευτικών, προγράμματα κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένων των ΤΠΕ, πρότυπα ΤΠΕ της UNESCO και ISTE.
Τοπικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – συνεχής κατάρτιση, σε συνεργασία με το CCD Dolj και το Εθνικό Οικονομικό Κολλέγιο “Gheorghe Chitu” – Κραϊόβα (20 εκπαιδευμένοι εκπαιδευτικοί).
IT Essentials: Εξοπλισμός και λογισμικό Η / Υ – Μαθήματα CISCO (20 εκπαιδευόμενοι και 10 εκπαιδευμένοι εκπαιδευτικοί). Διάφορα σεμινάρια, συνέδρια, εργαστήρια (πάνω από 100 συμμετέχοντες)

BAYRAKLI 50.YIL ILKOKULU -ΤΟΥΡΚΙΑ
Το σχολείο έχει κερδίσει 3 βραβεία e-Twinning και έχει επιλεγεί ως “Star project” κατά τα προηγούμενα έτη. Συμμετείχε επίσης τον διαγωνισμό «Καλές Πρακτικές στον τομέα της Παιδείας», ο οποίος διοργανώθηκε από την επαρχιακή διεύθυνση εκπαίδευσης μεταξύ των σχολείων της Σμύρνης και κατέλαβε την τρίτη θέση μεταξύ 100 σχολείων.
Το σχολείο προσπαθεί να παρακινήσει τους μαθητές μέσω της συμμετοχής σε ευρωπαϊκά προγράμματα και σε προγράμματα κατάρτισης. Όλο το προσωπικό προσπαθεί να κάνει ό, τι καλύτερο μπορεί, επειδή το σχολείο βρίσκεται σε μειονεκτική περιοχή και έχουν μαθητές με διαφορετικούς πολιτισμούς, γλώσσα και θρησκείες.
Το σχολείο έλαβε μέρος σε δύο προγράμματα Comenius, ένα Erasmus + Ka2 και ένα Erasmus Ka1 (τρία από αυτά ως συντονιστής).

